Catchpoint is de bewezen bondgenoot die teams de zichtbaarheid en het inzicht geeft die nodig zijn om te voldoen aan de digitale ervaringseisen van klanten en medewerkers. Met zijn gecombineerde echt synthetische, echte gebruikers-, netwerk- en eindpuntbewakingsmogelijkheden en het grootste, meest diverse wereldwijde bewakingsnetwerk in de branche, levert Catchpoint diepgaande, nauwkeurige en volledige prestatie-inzichten. Het resultaat is dat bedrijven een concurrentievoordeel behalen door een superieure digitale gebruikerservaring. Vind ons op www.catchpoint.com.
GERELATEERDE INHOUD:
Digitale ervaring die de sleutel is tot ondersteuning van een gedistribueerd personeelsbestand
Hoe helpt uw bedrijf zijn klanten met het monitoren van digitale ervaringen
Algolia is een aanbieder van tools waarmee ontwikkelaars zoekmogelijkheden aan hun apps kunnen toevoegen. Het biedt analyses die ontwikkelaars kunnen gebruiken om te zien waar klanten naar zoeken en waarmee ze interactie hebben. Het biedt statistieken zoals totaal aantal gebruikers, geen resultaat, gebruikers, gesprekken en gemiddelde klikpositie.
AppDynamics is een APM-provider die klanten informatie geeft over de gebruikerservaring. De Experience Journey Mapping-functie houdt de applicatiepaden bij die het meest voorkomen bij gebruikers en evalueert de prestaties, zodat klanten kunnen zien hoe hun gebruikers omgaan met hun app. Bedrijven kunnen AppDynamics gebruiken om klanttrajecten op verschillende apparaten te optimaliseren en eventuele problemen snel te identificeren.
AppNeta biedt tools voor klanten om de netwerkprestaties te monitoren vanuit het perspectief van de eindgebruiker.
Datadog biedt echte gebruikersmonitoring om end-to-end inzicht te bieden in de reis van een eindgebruiker. Het biedt inzichten op basis van synthetische tests, back-endstatistieken, traces, logboeken en gegevens over netwerkprestaties. Hierdoor kan Datadog een slechte gebruikerservaring detecteren en problemen efficiënter oplossen.
Dynatrace‘s Met oplossingen voor het monitoren van digitale ervaringen kunnen bedrijven problemen voorkomen voordat de gebruikers ze opmerken. Bovendien zullen bedrijven door snel inzichten te krijgen in staat om eventuele problemen snel op te lossen.
Martello is van mening dat met het toenemende aantal services dat wordt geleverd als cloudgebaseerde software als een service, teams geen zicht hebben op de ervaring van de eindgebruiker. De oplossingen bieden tools om de gebruikerservaring van samenwerkings- en productiviteitsoplossingen te begrijpen, zoals tools voor videoconferenties.
Nieuw relikwie‘s uitgebreide SaaS-gebaseerde New Relic Software Analytics Cloud biedt één krachtig platform om antwoorden te krijgen over applicatieprestaties, klantervaring en zakelijk succes voor web-, mobiele en back-end-applicaties. New Relic levert zichtbaarheid op codeniveau voor toepassingen in productie die zes talen doorkruisen – Java, .NET, Ruby, Python, PHP en Node.js – en ondersteunt meer dan 70 frameworks.
Orakel: Oracle biedt een complete end-to-end oplossing voor het beheer van applicatieprestaties voor aangepaste en Oracle-applicaties. Oracle Enterprise Manager is ontworpen voor implementaties in de cloud en op locatie; het isoleert en diagnosticeert problemen snel, en vermindert de uitvaltijd, en biedt end-to-end zichtbaarheid door echte gebruikersmonitoring; logboekbewaking; monitoring van synthetische transacties; beheer van zakelijke transacties en zakelijke statistieken.
Plumbr: Plumbr is een moderne monitoringoplossing die is ontworpen voor gebruik in microserviceklare omgevingen. Met behulp van Plumbr kunnen engineeringteams de kwaliteit van microservicetoepassingen bepalen door gebruik te maken van gegevens van de prestatiebewaking van webtoepassingen. Plumbr verenigt de gegevens van infrastructuur, applicaties en klanten om de ervaring van een gebruiker bloot te leggen. Dit maakt het mogelijk om problemen op te sporen, te verifiëren, op te lossen en te voorkomen. n Riverbed: Riverbed-applicatieprestatieoplossingen bieden superieure inzichten in cloud-native applicaties – van eindgebruikers tot microservices, tot containers en infrastructuur – om u te helpen de levenscyclus van applicaties drastisch te versnellen, van ontwikkeling tot productie.
SmartBear: Het wereldwijde netwerk van AlertSite van meer dan 340 monitoringknooppunten helpt de beschikbaarheid en prestaties van applicaties en API’s te bewaken en problemen op te sporen voordat ze eindgebruikers treffen. De webtransactierecorder DejaClick helpt bij het opnemen van complexe gebruikstransacties en deze om te zetten in monitoren, zonder dat codering nodig is.
CreditSource link